This is who I am so dont try to change me


Foto: Eva Eriksson Modell: Natasja (jag)
Hejsan allihopa, har inte hunnit blogga idag. Jag slutade ganska sen och då åkte jag hem till Daniella och åt mellis, pratade och tittade på OC. Det var mysigt. Sen åkte jag till moderna dansen, det var askul. Vi hade en vikarie istället för Malin men hon var faktiskt jättebra och vi gjorde en svår men härlig kombination bl.a! Nu är jag hemma och laddar ner några cd-skivor från paramore och Oc som jag fick låna av Daniella till min mobil. Förresten, kika in på hennes nya blogg här, jag har gjort designen ;) <3 Kraaam på er.


2010-10-07 | 22:03:55 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback