Svar på tal

'
Svar: Hej Anonym, tack så mycket, det värmer :D Men varför anonym? Aja, för att få denna bakgrund så kan du antingen trycka på Ctrl och PrtSc (längre upp på skrivbordet). Då sparas bilden från min blogg och du kan beskära så att bara bakgrunden blir kvar. Om du har ett fotoprogram som picasa eller photoscape kan du ändra färg. Eller så kan du ta en annan slags bakgrund om du söker på google eller göra din egen. Hur du lägger in bakgrund ser du här! Hoppas att du förstod bra :) Min kompis Eva har gjort grunden till min blogg men jag ändrar själv header och bakgrunddå och då. Kraaam N

2010-10-03 | 18:31:47 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sofia

Fan vilken fin header :)

2010-10-03 // 20:24:06
» Céline

Håller med! Den var skitsnygg! ♥ ;D

2010-10-03 // 22:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback