Svar på tal


Svar: Hej Frida, du vet att det finns något som heter ip-nr va? Jag menar inte dig i inlägget och förresten skriver jag att jag inte vill bry mig längre. Vad menar du när du säger att jag bara ger skit?


2010-10-09 | 11:14:31 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frida

bra gissning ! Jag menar att när man bjuder till så förväntar man sig något tillbaka och inte bara en kniv i ryggen. Jag är inte alls arg för att du inte bjöd mig, jag är däremot jävligt arg över att du skickade en önskelista ? och för att du bjöd människor som du känt i 2 månader men inte mig. men som sagt är jag inte arg bara chockad... Vi har växt i från varandra och det finns ingen förlåtelse.

2010-10-09 // 15:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback