Jag fann sommaren i hösten






Foto: Jag Kamera: Canon IXUS 70 (vanlig digitalkamera)
Jag skulle gå ut och ta foto på höstlöv och sånt men då hittar jag massa rosa blommor istället. Haha, det var lite roligt. Och som vanligt blir det faktiskt riktigt bra bilder med kameran även fast det bara är en enkel digitalkamera. Det gäller bara att få fokus på rätt ställe och lite redigering i photoscape ;) Vad tycker ni om bilderna? Vilken var finast? <3

2010-10-01 | 16:19:32 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» EVA - FOTOBLOGG

Fotot sitter inte i kameran, utan i fotografen! ;) Så vad man har för kamera spelar egentligen ingen roll... ;)

2010-10-01 // 19:11:15
» EVA - FOTOBLOGG

Svar till min egen kommentar; Alltså handlare om fotografen, och då betyder det att du är en väldigt duktig fotograf! :D Jättefina bilder, du har verkligen utvecklats! :)

2010-10-03 // 12:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback