Everything I remember have you forgot


Ibland orkar jag bara inte, jag får bara lust att sluta. Jag får ändå inga tecken längre.. det berör mig inte ens. Jag är inte ledsen för något. Jag är faktiskt glad att jag kan leva utan dig. Jag känner inte för att gå runt och tänka på dig hela tiden. Det tar på energi. Energi som jag kan lägga på annat. Men samtidigt är det sorgligt. För jag vet att jag kunde ha forsatt kämpa och det kunde blivit något mer. Men jag orkar inte när du inte ens försöker. Och du märker inte att jag gör det. Jag är inte en sån person. Frågan är bara om det alltid kommer vara så här..

2010-10-08 | 19:34:21 | | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» anonym

men visa att du bryr dig då ! Det finns folk som bryr sig om dig men du ger bara skit...

2010-10-08 // 19:41:40
» Daniella

Ursäkta men vafan säger du? Vadå ger bara skit? Vad är ditt problem? Skriv ditt namn var inte en sån j*vla fegis.

Du är bara avunsjuk för att Tasha är så söt,rolig, snäll..,ja allt! <3

2010-10-09 // 10:55:53
» anonym

det är den anyonma med! så du behöver inte säga att hon e avis , det e det sista hon skulle vara ! bi*ch !

2010-10-13 // 19:39:05
» anonym

haha, tack andra anonym ***** <3 PUSS

2010-10-14 // 20:38:18
» Anonym

Förlåt Natasja, men fan va fegt att ta bort kommentarerna och bara strunta i att svara... och ja, du ger bara skit!

2010-10-15 // 21:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback