Don´t walk away when I´m talking to you


Foto: Eva Eriksson
Har inte haft världens bästa dag idag. Har mått ganska dåligt. Skitont i huvudet och illamående och nu har jag även ont i halsen och den känns svullen. Hoppas jag inte blir sjuk :S Aja, snart är det höstlov och det ska bli sååå skönt. Behöver verkligen det! Plus att jag och Daniella ska ha värsta mysiga veckan och sova över hos varandra flera dagar, basta och gå runt i myskläder, haha. Längtar. Vad ska ni göra på höstlovet? Kraam Tasha <3

2010-10-26 | 18:00:57 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» EVA - FOTOBLOGG

Åh vad jag älskar denna bilden! Ljuset, bakgrunden, din pose, ditt ansiktsuttryck. Dags för ny potoshoot snart? :D

2010-10-26 // 19:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback