Älska ringar




jag just nu :)
Var i stan idag, träffade på Bianca i Alvik så vi åkte tillsammans till stan. Fick med mig dessa fina ringar hem (den stora från indiska, den lilla från åhlens) Älskar dem! Har länge velat köpa ringar men det har aldrig blivit av. Köpte också en fin topp från H&M och ett par svarta vantar från åhlens! Är väldigt nöjd. Kraam Tash <3


2010-10-17 | 19:14:57 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Miss Jenny

sv: ja men eller hur! men det är synd, för blont hår är ju hur fint som helst. tycker jag iaf! :) hade gärna haft det om det inte var så att jag hatar hur man blir behandlad :P hehe



kul att du gillar mitt röda hår iaf :) tack

2010-10-17 // 19:24:08
» Jenny^^

SV: Kanske det, men finns skit överallt.

som blond eller brunett, i know. :)

Tycker du ska vara den vackra & stolta blondinen du verkar vara :) Precis som det ska va

2010-10-17 // 19:31:15
» malinjohanzon

jag vet inte vad dem övre kommentarerna handlar om riktigt men skulle kunna tänka mig blondinstämpeln kanske? Och det är verkligen sjukt jobbigt jag vet hur det är då jag vart blondin tidigare.. Om det är det du menar nu :)

2010-10-17 // 19:33:55
» Daniella

jättefina ringar!

Men jag trodde inte du gillade stora ringar?

Själv älskar jag stoora ringar! Love it <3

2010-10-17 // 21:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback