Ni är allt


Det som är annorlunda med er mot mina andra vänner, är att ni var där från första början. Ni vet allt om mig. Ni känner mig bättre än någon annan. Ni kan min historia. Jag kan eran. Och när jag har saknat er har jag insett hur jävla mycket ni betyder. Ni betyder fan allt. Försvinn aldrig ur mitt liv snälla, jag skulle inte klara mig utan er. Jag struntar i ifall ni tappar kontakten med varandra, för jag ska inte släppa taget om er. Jag lovar. Vi har gått igenom allt. Ni är så jävla starka. Och tillsammans blir vi ännu starkare. Jag skriver rakt från hjärtat.
Jag älskar er Bianca, Saga och Hanna. Ni är allt. <3


2010-11-14 | 16:18:55 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback