Hemma


Hej, nu är jag hemma. Jag är väldigt trött och det senaste dygnet har varit väldigt konstigt och snurrigt. Jag och Daniella bestämde oss för att dygna och satt och tittade på OC hela natten. I sju timmar satt vi där, haha. Kl. 6 kom hennes pappa ner för han skulle till jobbet. Han sa att vi skulle sova och stänga av OC. Så vi somnade i Daniellas soffa och vaknade ungefär runt elva. Ni försår om min dag har varit rätt snurrig. ;) Nu ska jag äta chokladbollar! Hörs <3 

2010-11-05 | 19:21:34 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Daniella :)

Hmm.. fint att jag är i bakgrunden ^^

2010-11-05 // 21:13:09
» ella

ehh, jag vet att jag redan har sagt det men din blogg är så fin, OMG. Kan du typ göra en design åt mig miihihhi, haha :P <3

2010-11-06 // 10:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback