För dig ska jag göra det tusen gånger om


Hejsan alla bloggläsare! Eva som bloggar! Fick äran att skriva ett inlägg på Natasjas blogg! :) Haha, jag har hennes största fan, utan tvekan! Är inne här typ 3-4 gånger per dag. Älskar verkligen Tashas blogg, och Tasha också för den delen ;) Vi har det super myys, har fotat en massa, pratat och målat naglarna! Vi träffas inte särsklit ofta, Tasha och jag. Men när vi väl gör det, som idag, så är det som att vi träffas varje dag ändå, vi känner varandra så himla bra! Jag känner mig så hemma här, så välkommen. Det är aldrig tyst mellan oss, vi har så himla roligt! Även om vi går i olika skolor och har olika vänner och livsstilar så är det som att vi möts någonstans där på vägen. Alltid. Vi är som två magneter, ena sidan passar inte men den andrasitter som ett smäck. Ni ska bara veta vilken underbart snäll, söt och smart person Tasha är! Så Natasja, jag älskar dig!

Nu ska vi fortsätta redigera lite bilder och har en fortsatt mysig kväll. Hoppas ni får en underbar fredag! Xoxo Eva


2010-11-12 | 18:48:37 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback