Summer outfit


Idag har jag gått runt i denna söta klänning. Jag bara älskar den. Plus mina nya vita skor! I´m in love!
Fast allra mest har jag gått runt i bikini och barfota! Var som sagt vid bryggan idag. Badade mycket och gjorde mitt första dyk. Tror faktiskt att det nästan var 17 grader i vattnet. Alltså riktigt varmt. Sedan kom Ebba och Embla och vi åt glass. Strawberry White ofc! Senare kom bästaste Saga och vi badade jättemycket! En riktig toppendag. Fick verkligen känslan av att det var riktig sommar! Underbart. 

2010-05-22 | 19:34:47 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Elvira

Hahaa, jag har oxå en sådan där klänning ;) <3 Fast jag har sytt upp den lite :) <33



Kolla in min blogg, jag har en tävling... ^^

2010-05-26 // 20:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback