Love is spring, spring is love


Vacker bild eller hur. Letade i arkivet och hittade den här bilden. Varma minnen! Nu är våren och kärleken här<3

Förlåt för dålig uppdatering. Men jag har andledning. Har haft fullspeckad vecka förra veckan och i helgen hade jag föreställningar på ballettakademien. Dansade i 14 timmar totalt i helgen. Var helt slut efter. Men gud var kul det var alltså! Vilken glädje att få stå på scen och bara visa vad man gå för. Vara med sina danskompisar hela dagarna!
I  l o v e  i t.

Men nu är det ny vecka, tre skoldagar sedan långhelg! Vilken lycka.

2010-05-10 | 20:19:07 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Idjjaa,<3

Tips på en bra mascara? ^^



kram idjjaa (L)

2010-05-11 // 18:55:38
» EVA [foto, mode & vardag]

SV; Tack så mycket Tasha! Glad jag blir! :)



Jag r också extreeeemt sugen på en photoshoot, really! :D Kanske i helgen? Kram på dig, saknar dig mest!

2010-05-12 // 17:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback