Little bit


Shiiiit va duktiga asså. Man kan inte säga att jag blev LITE inspererad. Väldigt mycket. Så sjukt bra dom dansar. Håller själv på att göra en dans till låten och nu fick jag plötsligt massa nya idéer! Men det är förstås bättre om man är fler... Någon som vill vara med i min lilla koregrafi, haha? Nej, skoja. Men kanske i framtiden då jag ofc kommer jobba som koregraf. Så himla kul. Asså ni förstår inte hur mycket som är i mitt huvud. Medan ni tänker på kärlek, vänner, mat eller sommaren så tänker jag igenom massa nya koregrafier i mitt huvud. Ärligt talat kan jag sitta i mer än en halvtimme och bara tänka igenom danskoregrafier som jag vill göra... Jag tror att jag har blivit galen.

Haha, lite dansprat från mig! Kände att jag behövde skriva av mig. Är så spidad. fattar inte hur jag orkar? Först dans i nästan tre timmar i skolan, sedan dans hemma. Vart får jag all energi ifrån. Just det! Det fina sommarvädret!!! Skulle ni vilja se mig dansa min koregrafi i en kort film?

2010-05-20 | 19:17:57 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback