I have seen this




(rävbilden är härifrån och Johan Glans härifrån)
Gissa vad jag har sett!? Johan Glans och en räv, på en dag! Jo, först när jag var vid tunnelbanan i gullmarsplan så såg jag, Becca och Lollo Johan Glans. Han såg rätt trött och ledsen ut stackarn.. Men iallafall sen när jag var hemma hörde jag och mamma plötsligt ett skrik! Vi tittade ut och då såg vi en RÄV! Den var rödbrun och liten. Det var tydligen den som hade skrikit... Men vi blev lite oroliga för min katt Ester var ju ute och hon var jättenyfiken på räven och typ ville nosa på den. Vi bah "kom in nu Ester" eller nått! Sen sprang räven iväg. Den var typ livrädd, haha!

Det var min historia det, nästa gång får jag berätta när det sprang en stor älg med sina två älgkalvar rakt framför mig! Har ni sett något vilt ovanligt djur någon gång, eller kanske en känd person!?

2010-05-04 | 20:41:19 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Johanna

Fin blogg, allt bra? :)

2010-05-07 // 21:26:39
» Linda

Jag såg Veronika Maggio en gång vid Slussen, och han som sjunger i BWO bodde på samma gata! :D



Jättesöt blogg Tasha!

Kram!

2010-05-08 // 19:47:37
» anna ♥

hehe, johan är typ alltid vid gullmars dom flesta som sett honom (inklusive jag) har sett honom vid gullmars. :)

2010-05-13 // 21:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback