Zebra


smakprov på vår musikal från julshowen, fast här var jag afrikan!!!
Idag fick vi reda på våra dansroller till lejonkungen och det var väldigt roligt. Jag blev zebra fast kommer även dansa som andra saker. Men det som var roligt var att det bara var jag och Beata i hela klassen som fick vara zebror och det känns lite speciellt. Vi kommer sticka ut och vara sååå snygga, haha!

2010-03-11 | 20:12:17 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Elvira

ÅÅHH! Vad DUKTIGA ni var! Gud jag blir stolt över min egen klass, fan har jag blivigt gammal? :P Men guuud vad jag skulle viljat vara med, menmen, man kan ju inte ändra det förflutna.... :( Ses i skolan på måndag <333 (PS. Jag har fått ne ny mobil, kolla min blogg)

2010-03-12 // 21:56:47
» Amanda!

:P

GUUUDDD! va bra vi va!

2010-03-16 // 09:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback