Miss


Vill ha hål i öronen igen. Kommer ihåg hur stolt jag var!!! Lugg hade jag också, fast det saknar jag inte... Men saknar mitt långa hår. Vill ha så till sommaren!!!

På tisadag åker klassen till Romme på heldag. Ska bli supermysigt. Jag håller på att förbereda mig. Packa osv. Jag ska sova hos Frida imogon efterssom hon bor 5 minuter när skolan och jag orkar inte åka hemifrån kvart över fem på morgonen. Bussen går från skolan 6.15 och sen ska vi åka buss i tre timmar. Jag och Frida ska sova, haha!

Bie the way... När jag sov över hos Frida somnade vi halv fem. Asså vi var helt galna. Dansade typ i fyra timmar, jag har så mycket träningsvärk nu. Sen så målade vi naglarna asfullt för det förstördes när vi dansade... Vi hade Eva och Adam frossa och hade urmysigt.

2010-03-07 | 17:53:47 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback