Me today


Jag idag. Haha, jag tog den med mobilen så det bev jättesuddigt så jag redigerade den med brus!!! Rätt snyggt. Kanske ointressant för er men vår kamera är borta så jag tar inte så mycket bilder. Därför kommer det upp lite gamla bilder då och då. Hehe. Nu ska jag sluta med mitt babbel. Till saken:

Rosa linne: Gina tricot
Ljusblå munktröja: No idea???
Jeanstights: H&M

Mamma är på yoga nu. Om cirka 40 minuter ska jag möta henne i stan och vi ska shoppa skor och kanske lite annat. Hoppas det blir av nu. Jag har så svårt att välja. (Ni känner till min beslutsångest, haha) Vi var i Nacka forum i flera timmar i lördags. Vi hade planerat att köpa skor, jeanstights och massor av andra saker. Det ända jag kom hem med ett par turkosa tights som var likadana som några gamla jag haft ast som hade gått sönder...

UPDATE: Har försökt fixat lite med kategorierna så det har dykt upp lite nya, t.ex outfits som det här!!! Men det kan vara lite konstigt system just nu efterssom jag håller på...


2010-03-02 | 12:44:28 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback