I belive I can fly






Foto: Eva Eriksson Modell: Haha, Jag
Äntligen så kunde jag ladda upp bilderna. Puh! Det är något fel med blogg.se just nu för mig. Jag kan varken ladda upp bilder och kategorierna är i kaos. Nu lyckades jag skicka bilderna till mejlen och kopiera dom. Hoppas att dom syns? Men, men, här har ni mina absoluta favoriter från min och Evas photoshoot i lördags. Vad tycks? Lite crazy, men jag gillar dom!!! Vi hade urmysigt och jag ska ladda upp lite "behind the sceens" bilder också.

Vi var och fotode under en bro och där var det jättemycket klotter. Alldeles perfekt! Eller hur!? Sedan gick vi längs vattnet men tog inte lika många bilder där. Vad tycker ni om min nya kjol? Eva har lagt upp lite andra bilder på sin blogg så kika gärna in!!!

Om en timme ska jag till dansen. Tyvärr så ska jag inte ha balett efterssom vi ska göra koregrafi med några elever från danshögskolan. Fast det brukar vara roligt också! Sedan ska nog Hanna komma till mig och vi ska ha mysigt!


2010-03-22 | 15:35:39 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback