Globen






Foto: Jag
Idag har jag, Kajsa och Alvar sett genrepet till melodifestivalen i globen. Vi satt allra, allra högst upp och det var ashäftigt! Fast man var rädd att man skulle ramla ner för det var smalt och brant. Jag ska inte avslöja för mycket, men det var verkligen superbra. Särskilt när dom sjöng la voix (stavning??) fast jätterockigt! Det var asbra. Alla var osminkade, haha! Sen i slutet så låssades dom ge poäng och då gav dom hela tiden till Salem al Fakir och Timotej. Fast Salem vann (på låssas alltså) Och sen kom Alexander Rybak!!! Haha, alla typ skrek. Det var iallafall jätteroligt och nu har jag redan avslöjat för mycket så hej då!

Hur många ska se melodifestivalen i kväll?

2010-03-13 | 18:27:50 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Ha, ha, det var ju Björn Gustavsson på Salem al Fakirs låt! Hur kunde vi missa det? Kram

2010-03-14 // 13:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback