FOKIS OUTFIT TÄVLING

Jag är med och tävlar om en skitsnygg outfit på fokis blogg! Inlägget hittar ni här
Jag hoppas verkligen att jag vinner. Jag vinner aldrig tävingar. Outfiten är från Kii.se

Jag har inte orkat blogga så mycket för stackars jag har råkat ut för värsta försylningen... Jag hade 39 grader feber igår! Nu känner jag mig bättre förutom att jag inte kan andas för att jag är så täppt och ont i halsen. Men nu ska jag inte plåga er med mitt tjat. Ha en bra dag!!!

Dagens bloggtips: www.haidis.se

2010-03-01 | 10:48:30 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jullan

Grattis! Du har kommit vidare i min Veckans blogg-tävling :D

2010-03-01 // 14:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback