This is summer

Idag har de varit en toppendag på Orust! Jag har badat och solat, varit i Uddevalla, shoppat gladiatorsandaler (assnygga måste jag säga, kanske lägger up bild om jag kan) och hunnit med otroligt mycket! Här går solen upp tidigt och vi har inga persiender så man vaknar typ sju med solen rakt lysande i ansiktet. Jobbigt eller skönt får man tycka va man vill men man hinner iallafal med mycket på en dag!
På torsdag ska vi till Liseberg och sen är det inte långt kvar till Kreta. På fredag åker jag och Leia till farmor och farfar och sen på lördag åker vi till kreta!!! Wohooo! En hel vecka med sol och bad.
Tasha
Nu och föralltid

2010-06-29 | 21:27:00 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Elvira

Gud så härligt det låter! :D <33

Nu är jag hemma från underbara Tossa De Mar i Spanien!! :D Det var sorgligt att åka därifrån, men samtidigt skönt att komma heemm! :D <333

Föresten Jag har läst ut Pilträdets Sytrar!! GUD vad bra den var!!! Heeelt beroende-framkallande! :D Ha det bra på Kreta och allting! Miss U <333

2010-07-05 // 22:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback