Its going to be a romantic summer


Tre böcker. Tre romantiker. Tre månader. Jag säger det igen. Its going to be a romantic summer!!!¨

Idag när jag var i stan gick vi till biblioteket och lånade dessa. Var sugen på att läsa om kärlek och hittade några favoriter. Letade dock efter Katarina von Bredows bok "Bara inte du" men den verkade inte finnas. Inte heller "syskonkärlek" som jag var sugen på att läsa lyckades jag finna. :(

Men dem här är säkert oxå bra. Jag har börjat läsa Sandor slash Ida och tycker redan den är bra fast jag bara kommit typ 18 sidor. Tyvärr råkade jag glömma alla böcker på mammas yogaställe... -.-
Otur i oturen, verkligen. (läs inlägget nedan)  Saknar Sandor slash Ida och vill läsa den!!! Haha.

Btw, gud va jag diggar att designen matchar bilden, haha! Håller ni inte med. Så snyggt asså ;P


2010-06-18 | 21:56:48 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» MyzaaN

borde också ta mig till bibblan & låna lite bäcker.P

2010-06-19 // 11:20:14
» Fanny A

Haha, Katarina Von Bredow äger stort ;) Böckerna som du lånade av henne äger. Har inte läst sandor-slash-ida men vi såg den filmen i skolan, förra året när du inte hade börjat än. Den var bra! <3



Puss o kram skumbanan xD

2010-06-19 // 17:08:33
» Elvira

Katarina gör skitbra böcker! Har läst Syskonkärlek, tyvärr (?) fick jag en sån himla klump i hela magen, så jag var tvungen att lägga bort den efter att jag läst ut mer än halva på en dag. Haha. ;)



Ha en jättebra sommar, kram. <3

2010-06-29 // 19:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback