Bildbomb














Kommer aldrig glömma, det är helt ärligt det bäst som jag har gjort i mitt liv. Vi har kämpat i ett år med musikalen och nu är det snart slut. Jag kommer verkligen gråta jättemycket när det är slut. Nu är mitt liv bara detta. Den enda gången det känns som jag lever och kan leva är nuet är när jag e på scenen med strålkastarna i mitt ansikte och alla vänner. Hur ska jag kunna forsätta leva när det försvinner. Det är som om någon dör. Jag måste börja om på nytt. Men en sak är jag säker på. Det här är en upplevelse för livet och jag kommer aldrig nånsin glömma detta. Och tänk så många gånger i mitt liv jag kommer stå där bakom kulisserna och vänta på att ljuset ska gå upp. Fast kanske nån helt annan stans. Tänk hur många gånger jag kommer stå på scenen och dansa och sjunga. Det här är bara början. Början på mitt liv med dans och sång. Som jag älskar.

2010-06-07 | 17:34:30 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fanny A

Där står jag! Hihi ... I´m the king of the other animal :) Du ägde!

Puss

2010-06-19 // 17:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback