The time is now

Dags att börja blogga igen! Ha, det förvånade faktiskt mig mycket när jag kollade min statistik. Jag har haft med läsare nu när jag varit borta än när jag inte har varit det. Roligt! En bra start!

Jag har haft en skön jul fast saknat mina kompisar alldeles för mycket. Men nu är jag tillbaks i stockholm och jag älskar det! Vad är era nyårslöften? Jag har många. Lägger upp dom i ett annat inlägg.

I julklapp har jag fått 6 nagellack, massa snygga kläder, bruna benvärmare, charader från designtorget, nya skridskor, nageldekorationer och massa annat. Precis allt vad jag önskade mig! Jag är nöjd. 

Ha det bra! Puss Tasha

2010-01-06 | 12:28:35 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback