Fullspäckad musikalvecka

Idag: dans, sång & teater i skolan
Lördag: sjunga och spela "vem vet" på piano på ett dop...
Söndag: slappa (vilket betyder strecha lite hemma)
Måndag: dans på balettakademien första gången,  jag ska ha en så kallad provvecka där och dom ska sen säga om jag får fortsätta eller inte. Pirrigt men roligt. Det är balett, komposition, improvisation och modern/nutida dans.
Tisdag: andra danslektionen på balettakademien :)
Onsdag: Slappa och typ göra läxor (man får inte glömma skolan) 
Torsdag: Dans i skolan. Lejonkungen.
Fredag: T H E  B I G  D A Y ! ! ! Vi får veta rollerna till lejonkungen och har sedan dans, teater & sång i tre timmar!!! 

Ha det bra!


 


2010-01-15 | 17:56:05 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Eva

Låter nice! :)

2010-01-15 // 18:12:32
» Elvira

Åhh! Jag är också jättespänd på rollerna i Lejon Kungen!! :P Din blogg är verkligen superduperbra!!!

Du skriver så himla..... BRA!!! ;) <3 Fortsätt så!

PS. Du sjuöng jättefint på dopet!! <3 DS.

2010-01-20 // 21:10:45
» Elvira

Åhh! Jag är också jättespänd på rollerna i Lejon Kungen!! :P Din blogg är verkligen superduperbra!!!

Du skriver så himla..... BRA!!! ;) <3 Fortsätt så!

PS. Du sjuöng jättefint på dopet!! <3 DS.

2010-01-20 // 21:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback