Just me





Fotograf: Eva Modell: Jag

Har inte så mycket att skriva förutom att jag älskar dom här fina bilderna tagna av mästerfotografen eva! Idag har jag varit och badat på badhus i Hallsberg. Nu sitter jag här i mysiga Pålsboda och facebookar. Har även skickat in min skrivarkursläxa, blev riktigt nöjd med den! 

Tycker ni att jag ska lägga upp texten så att ni kan läsa den? Kram.



2010-02-13 | 16:38:27 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Eva

Nej jag förstår det! Förlåt att jag var så sen med bilderna, men den sanna anledningen är att jag helt enkelt inte haft tid :( Har så himla stressigt nu... Haha, det var trevligt att bli kallad mästerfotogrf! tack så mycket gumman! :) Tur att jag har min mestermodell ;) Jag har förresten pillat och ändrat lite i stilmallen plus kodmallen som du kanske sätt, jag har ändrat i menyn, på inläggen, vid kommentarerna osv. vill du ha den nya eller behålla den gamla? Kramar <3

2010-02-13 // 19:30:59
» Eva

Har du förminskat dem i picnik och sedan laddat upp den i 1000 på bloggen? För man kan inte se bilderna eftersom dom är i bmp format, och på bloggen måste det vara jpg. Bara så att du vet. Att bilderna inte syns.

2010-02-14 // 12:53:31
» emmy

waow! vilka bilder! skit snygga! Ser ut som en riktig proffs modell, vem är Eva??? <3

2010-02-16 // 18:03:38
» Sofie

Såååååååå snygga bilder tasha! <3

2010-02-20 // 12:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback