I caught myself


Hej på er! Gud va tiden går fort, imorgon är det julshow och sen är det jullov. Imorgon kommer mina kusiner upp hit och ska se på julshowen och sen på torsdag åker vi ner till Göteborg och ska fira jul där med släkten. Efter det åker jag till pappa. Jag kommer tillbaka dan före nyåsafton. Men kommer nog inte bli så mycket bloggning tills dess som ni kanske fattar ;) Men nu ska jag gå och dusha och sen sova! Börjar 11 imorgon, det är najs. Kanske hinner blogga då. Kram Tasha♥


2010-12-20 | 21:48:02 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Carolina [FOTO]

Måste säga att du blir jättefin på bild! Du skulle bli en riktig bra modell tror jag, hihi! :)

2010-12-22 // 12:20:21
» katta

blogga mer babe :D

2010-12-27 // 22:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback