You smile, I smile


Igår var jag på kräftskiva med daniella och sen sov jag hos henne. Vi hade fett mysigt och umgicks med en jättesnäll 20-årig tjej. Vi frågade henne hur länge hon trodde vi hade varit kompisar. Hon ba ehm vet inte, fyra år kanske? Vi ba nej, vi har bara varit kompisar i tre dagar. Haha. Vi hade iallafall askul och satt och prata om allt mellan hår/utseende till typ riktigt seriösa saker. Jag gillar att prata om sånt när jag känner mig riktigt trygg med någon! Det gör jag med dig daniella ;) Thihihi! Nämen nu känner jag mig väldigt trött, har varit det hela dagen efterssom vi typ somnade halv fem, men aa.. Sov gott <3

2010-08-22 | 21:45:53 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» '..ella..Miranda...'

jävlar vilken fin blogg !!! :D du är ju värsta designaren :)

Du har ju värsta bästa bloggen, med bra inlägg, design, mcyket bilder och allt ! :)

hehe :)

2010-08-23 // 17:00:48
» Daniella :))

Känner mig jättetrygg med dig också!

Är verkligen jätteglad att jag har hittat dig, skulle inte kunna ha klarat den här skolstarten utan dig.¨Jag läste ditt inlägg om att du inte vet vem du är. Kom i¨håg att hur osäker du än känner dig så kommer jag (och säkert många andra) alltid att finnas kvar hos dig! Ser fram emot att lära känna din ÄNNU bättre..trots att det redan känns som att jag känner dig jättebra! ;)

KRAAM! <3

2010-08-23 // 18:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback