You now I love you baby


Vänner som finns kvar är det bästa, sånna som man litar på och vet att man alltid kommer ha kvar. Men det är svårt, man kanske måste leta ett tag för att hitta någon som man vet är äkta och som verkligen är bra för en. Ibland kanske man är vän med någon i mer än ett år innan man inser att vänskapen kanske inte komer att hålla. Då får man helt enkelt börja om på nytt. Man måste vara stark och ha tålamod. Det är nu man måste "välja" alla vänner som man vill ha med i sitt liv. När man har fått en ny vän så vet man inte hur länge vänskapen kommer att hålla. Men man hoppas. Man hoppas att just den här personen kommer vara kvar. Man önskar. Önskar så djupt in i hjärtat att det här är början på en lång och fin vänskap. Jag är inte personen som glömmer. Alla vänner jag haft finns kvar i mitt hjärta. Hur länge vi än var kompisar. Jag har respekt för den ni är men ibland matchar inte personligheterna eller så växer man helt enkelt ifrån varandra. Men sen finns det dom som var där sen början och som man vill ha tillbaka. Man kämpar och kämpar. Vet aldrig om det kommer hålla. Men man hoppas. Man hoppas att just den här personen kommer vara kvar. Och man önskar. Önskar så djupt in i hjärtat att det äkta vänskap. Sådan vänskap är sällsynt. Den är speciell och dyrbar. Inget att kasta bort. Sådan vänskap har jag <3

2010-08-24 | 21:03:20 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Daniella :))

Åh Tasha, gulligull! Haha <33

2010-08-24 // 21:45:55
» Tova =)

Vad gullig du är! Sötis, vad finigt skrivet! <3 =)

2010-08-25 // 11:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback