Svar på tal



Svar: Jag vet att många säger att jag har ändrats, det tycker jag även själv. Men på ett bra sätt. Alla som träffar mig tycker att jag är samma glada Tasha. Visst har jag ändrats i stilen och så men det gör alla. Titta på er själva! Det är naturligt. Man växer. Ändrar stil. Själv tycker jag att jag har blivit en bättre person. Jag känner mig tryggare i mig själv och vågar mer. Du säger att jag ska vara mig själv. Det är jag. Mer än nånsin. Jag känner att det här verkligen är jag. Så tyvärr måste jag säga att du har fel. Jag känner mig själv bäst och jag vet att det här är jag. Kraaam <3


2010-08-20 | 07:52:55 | | 7 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ...

Men du är inte samma gamla glada Tasha som vi bryr oss om. Förut var du underbar, men nu är det bara jag och några till som faktiskt orkar bry sig. Och snart ingen alls. Du är bara en jävla wannabe som ingen orkar med förutom Frida och dina andra wannabe kompisar. Förlåt, men de e så de är.

2010-08-20 // 14:13:25
» frida

Ursäkta, din äcklig *****! Säg inte att jag är någon jävla wannabe när du inte ens vågar skriva ditt namn!!!! Tasha har ändrat stil ja, men det betyder inte att hon inte är precis lika gullig och fin som hon alltid är! Jag älskar dig Natasja Bergström, skit i alla som inte gör det! Din frida:D

2010-08-20 // 14:57:15
» Erika <3

Förlåt du som är anonym ... men asså natasja har förädrats ja men de gör alla jag har oxå gjort det men alla förändrats inte till något sämre.. natasja har förändrats till något bättre ! seriöst det e väääldigt omoget att komentera " anonymt " asså gud omognare än min lillebror ... och då e man jävlit omogen ... men aja jag älskar natasja för den hon är och bara så du vet så ändrar hon inte sig bara för att nån omogen **** klagar på henne ! men aja alla e juh inte mogna så e det juh bara .. puss natasja min gulleplutt <3

2010-08-20 // 19:27:20
» Natasjas mamma

Hur bra är man om man säger elaka saker på en blogg? Då är det bättre att hålla tyst om det.

2010-08-21 // 19:31:43
» erika <3

till natsjas mamma : menar du till mig ? eller till den som var taskig ?

2010-08-21 // 21:19:25
» Anonym

Självklart menar jag till den som sa dumma saker till Natasja. Vänner som ställer upp för någon som är påhoppad är bra!

2010-08-21 // 21:52:34
» ...

Förlåt, det var inte meningen att vara elak, jag bara blir det ibland. Om du är bekväm i den du är så ska jag inte ha nån åsikt om det.

Förlåt

2010-08-23 // 15:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback