Ragdollz & mix it gruppen


Så jävla bra dom är! Jag är så impad... Jag tror dom gick streetlinjen på balettakademien.

Miiin grupp! Dock är inte jag med.. I början är det lite segt, men jag tycker trumdelen vid 4 min är cool. Spola fram till 5 min om du vill se den snabba delen!!! Det här är på genrepet så man hör Camilla min lärare skrika lite haha, och i slutet blev det fel.. Men på uppvisningen gick det bra!!!

2010-04-17 | 17:29:23 | | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Eva

Hej tashis, vad sägs om en photoshoot p måndag? ;D

2010-04-17 // 22:31:03
» EVA - FOTOBLOGG

Jag slutar tre eller något sådant, tror jag. Skulle inte du kunna hänga med mig hem då? :) Att du kommer upp till skolan eller så? Men jag måste kolla att det funkar först, för farmor och farfar är i Cypern och vi kanske skulle käka middag tillsammans, men nu går väl antagligen inte det eftersom dom inte kommer hem... Vi får se. Men jag tror att det funkar! :)

2010-04-18 // 10:54:51
» Cajsa

Fina bilder du hade i headern. :)

2010-04-18 // 15:03:31
» You

Hej hej jag älskar din fina blogg men jag undrar hur du får ner låtar och saker från youtube? kan du säga hur du gör? snälla?

ses i plugget

2010-04-18 // 15:04:53
» EVA - FOTOBLOGG

Hejsan Tashis :) Jag har frågestund på bloggen just nu, så det vore roligt om du ville ställa en fråga eller två. kram!

2010-04-18 // 19:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback