Öppen dörr på Balettakademien


Idag gick jag upp 8.45 för att åka till balettakademien 11.00 och vara med på öppet hus. Min grupp skulle uppträda med koregrafin "före stormen" av Camilla. Jag var inte med att dansa efterssom jag började den här terminen. Men jag var ändå med från början och var med min grupp! Någon som såg det? Jag tyckte att det var väldigt bra. Det var flera ändra grupper som dansade också och jag har filmat lite så att jag kan lägga upp lite videos sen! As duktiga var dom!

Vad har ni eller ska göra idag?


2010-04-17 | 16:52:15 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» EVA - FOTOBLOGG

Super cool bild! :D Idag hade jag som sagt uppvisning, riktigt roligt! :)

2010-04-17 // 16:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback