Varför, var, när, hur?


Till "lär känna tasha" behöver jag lite tips. Lite frågor. Ställ vilka frågor som helst! Men gärna om skrivning, dans kreavitet och bara lite enkla frågor om mig. Något ni vill veta mer om, är intressant, undrar över, osv,osv...

STÄLL PÅ!!!

2009-10-20 | 17:37:20 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» evis

Okej, jag har lite frågor



1. Vad vill du gå för utbildning/skola efter grundskolan/gymnasium?

2. Vad har du för plan b, om du inte blir dansare alltså? Vad vill du mera bli?

3. Hur gör du för att tänka positivt när livet känns hårt?

4. Vad är det viktigaste i ditt liv?

5. Vem/vilka är ditt största stöd?



Sanar dig tasha!

2009-10-21 // 02:50:17
» clara

hej min sötnos vilka underbara bilder du har på din blogg



puss o kram clarrizz



p.s gå in på www.jcbrudarna.blogg.se

saraahoclaraa.devote.se



2009-10-21 // 16:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback