Torsdag

Idag gick jag till skolan. Och det ångrar jag inte. Det var jättekul och vi hade dubbelpass på dans.

Har tyvärr inte tagit några bilder och lovar att bli bättre på det...glöm inte att bli medlem på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=tasha så får du mer läsare till din blogg. T.o.m jag har redan märkt att det ger resultat!

Lista till mina söta läsare:

1. Gissa reklamen (se inlägg längre ner)
2. Kommentera :D
3. Tipsa mig om saker jag kan skriva om! Gärna om ni vill att jag skriver någon speciell följetång eller novell. Jag gillar alltid när ni skriver tips eller saker jag kan skriva om. Det ger mig insperation!
4. Lägg till mig på bloglovin, så du inte tappar bort min blogg ;)
5. Läs och njut!

Nu är jag lite rastlös, tror att jag ska dra undan soffan och dansa lite...
Hej då! Ses imorgon. Bloggar lite på morgonen för jag har sovmorgon!!!


2009-10-22 | 21:45:44 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback