Sleep over

 

Nu är jag hemma, förstår inte hur jag klarar mig igenom en sån här dag! Först skola, sen in till stan, spela piano plus en krasslig hals att bära på!!! Men nu ska jag till Hanna och det ska bli kul! Måste fortsätta packa nu, jag är en sån där person som gillar att ta med mig mycket saker så det brukar ta lite tid... Skrivböcker, kamera, pyamas, nessisär, pyssel och lite annat smått o gott!

Don´t worry Be happy!!!




2009-10-19 | 15:50:13 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» mamma

Saknar dig lite nu när jag kommit hem från underbar konsert med Laleh. Du borde ha varit där. Hoppas halsontet snart är borta. Ska lägga mig och gosa med Ester, tur att jag har katten vår! Puss

2009-10-19 // 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback