Brevet

När jag kom hem idag, låg det där. Jag som väntat på det så länge skrek allt vad jag kunde! Jag kunde inte förstå det. Men snabbt insåg jag att det inte var säkert att jag skulle komma in. (För ni som inte vet är det så att jag har sökt till kulturama, en musikskola) Jag skrek igen och satte mig sedan i fåtöljen. Jag ringde mina kompisar som jag hade lovat. Tillsammans öppnade vi brevet. Jag läste högt vad det stod i brevet och sedan skrek vi högt i telefonen. För jag, ja, just JAG har kommit in på kulturama!!!!!!!! Jag ringde runt till alla mina vänner och släktingar och alla blev glada. Själv fattade jag inte vad som hände. Jag-ska-byta-skola. Det kunde inte falla in i mitt huvud.

Men det gjorde det... konstigt nog. Och nu är jag där jag är. På något lustigt sätt lyckades jag ta mig till dit jag är. Omringad av underbara kreativa vänner och dans, teater och sång på schamat! Tack alla som tog emot mig som ny på kulturama! Jag skulle inte klarat det utan er<3

 

 


2009-05-14 | 15:18:31 | | 7 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» sarah

Tack jag har tagit bilderna:)

va kul att du kom in kommer sakna dejj:)

2009-05-14 // 20:00:16
» Twilightnörden

Tasha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Det finns inte ord nog som förklarar hur mycket jag kommer sakna dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-22 // 21:56:34
» En i 5A

Kommer sakna dig;(

2009-06-02 // 21:00:54
» sirifintland

så kul att du komm in!!



mvh siri

2009-08-28 // 13:32:28
» Anonym

hej och förlåt för det där jag skrev från en tjej på kulturama

2009-10-21 // 14:01:54
» rebecca :) du vet hehe

hej jag är glad att du kom in vi var fett bra idag på musiken well you done done me in ....... :) <3333333

2009-11-18 // 19:58:20
» Oscar

Jag e glad att du kom in :)

2010-02-20 // 13:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback