Kompisdesign


I kväll gjorde jag en design till Majken. Jag har bara picasa men det gick mycket bättre än vad jag trodde. Jag satt flera timmar framför designadinblogg.se och försökte förstå mig på alla koder. Men tillslut satt det! Jag tror t.o.m att jag vill göra en design till mig själv.

Se Majkens resultat på www.iheartme.blogg.se


Update: Jag har klippt håret kort idag. Riktigt kort! Men jag är supernöjd. Undrar varför jag inte klippt så förut? Jag har väl varit för feg... Jag lägger in bilder imorgon. Både på mitt hår och mina nya skor.

Ha det bra tills dess och sakna mig inte för mycket ;)


2009-12-05 | 22:44:52 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Majken<3

JAg är jätteglad för designen! Du är verkligen duktig!

2009-12-06 // 17:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback