J U L S H O W

Idag är det julshow. Jag har repat hela veckan och har inte haft tid att skriva! Om en timme ska jag vara på Filadelfiakyrkan och sen kommer vi göra tre julshower plus rep i rad ända till 22.30 i kväll!

Jag ser så fram emot min första julshow på kulturama och jag ska faktiskt få sjunga i mygga! (liten mick) Jag gör inget solo men jag är säker på stämmorna så jag fick ha mygga ändå!!! Vad tycker ni om Emmys design (www.tashas.blogg.se/emmy) Hon ville att jag skulle göra en design till henne så nu håller jag på med en design på en provblogg! Headern har hon gjort själv.

2009-12-17 | 08:59:09 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Emmy

haha snyggt! Fast jag har en ännu bättre bild kolla hotmail så ser du, kan du lägga in den så fort du kan ??????? <3 du e jätte snäll

2009-12-19 // 17:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback